Flyer Questionnaire

Taking into account the design and the size of your flyer, the area where you could write content is limited. Don’t overwhelm your reader by squeezing in a lot of information. Write your content in a concise way. Leave only the essentials.

 

Teniendo en cuenta el diseño y el tamaño de tu volante, el área donde podrías escribir contenido es limitada. No abrume a su lector exprimiendo mucha información. Escribe tu contenido de forma concisa. Deja solo lo esencial.

The appearance of your text can affect your reader’s interest. At first glance, long paragraphs look like giant walls of text that could turn off your reader. White space, that is the area around a certain design element, helps alleviate this strain. For informational business flyers, divide your content into sections with headings to make it pleasing to the eye.  

 

La apariencia de su texto puede afectar el interés de su lector. A primera vista, los párrafos largos parecen paredes gigantes de texto que podrían desanimar al lector. El espacio en blanco, que es el área alrededor de un determinado elemento de diseño, ayuda a aliviar esta tensión. Para folletos comerciales informativos, divida su contenido en secciones con títulos para que sea agradable a la vista..

Use high-resolution photos.
Blurry and jagged photos can turn off any reader. Worse, readers may equate low-resolution images to unprofessional services and lack of attention to detail. Always use crisp and clear photos for your flyers.